Hoe dat kan!
Hoe we dit doen!
Ja, gegarandeerd!
Eigenlijk weet u wel dat overstappen geld oplevert. Toch doet u dit waarschijnlijk niet elk jaar.
Dat is jammer, want dan betaalt u al gauw een paar honderd euro teveel. Wij zien hiervoor 5 redenen:
Meld u gratis bij ons aan. Via ons zijn die bekende, goede leveranciers nu ook elk jaar opnieuw goedkope leveranciers. Als uw contract binnen een half jaar afloopt, dan hebben wij direct een scherp aanbod voor uw 1e overstap. Dat gebeurt dan aansluitend op uw huidige contract. Wij hebben de goedkope, groene deals al voor u uitonderhandeld. Nadat u zich bij ons heeft aangemeld, nemen wij het helemaal van u over. We regelen de gehele 1e overstap, houden u via e-mail op de hoogte en herhalen deze service daarna elk jaar voor u.
Als u zich aanmeldt kunt u het volledig loslaten. We zorgen ervoor! De 1e overstap, maar ook de volgende nieuwe contracten. Zo doet u zelf niks, maar heeft u het dus wel volledig in de hand.
U krijgt elk jaar een goedkoop energiecontract. Met gegarandeerd een aantrekkelijk voordeel. Zelf doet u niks meer, want u laat het geheel door ons regelen. Deze service is voor u gratis. Wij brengen een vergoeding in rekening bij de winnende energieleverancier met het scherpe aanbod. Het kan dan dus zijn, dat we een extra korting opnieuw krijgen bij uw bestaande leverancier, of dat we een scherp tarief met een korting bij een andere partij regelen.
1x overstappen heeft geen zin. 1x inschrijven wel!Ja, u stapt via ons dan ook 1x over, maar daarna heeft u gegarandeerd ook elk volgende jaar opnieuw een goedkoop energiecontract. Zo blijft u jarenlang besparen.
Geen gedoe! Dat kunt u vanaf nu gewoon laten regelen.
Onze service is gratis. We vragen een vergoeding aan de leverancier, die het beste aanbod doet.
Alle leveranciers kunnen meedoen tegen dezelfde vergoeding. Wij hebben daarom geen voorkeur.
Ons uitgangspunt is het realiseren van de scherpe deal, zodat zoveel mogelijk van onze gebruikers hun beloofde besparing krijgen.
Wij beloven u dat we meer dan een beloofd bedrag in euro’s aan besparing regelen. Elk jaar opnieuw. Meer dan een minimaal voordeel, wat u krijgt door energie af te gaan nemen van een door ons geselecteerde leverancier.
Dat jaar-voordeel berekenen we aan de hand van het verbruik wat u ons doorgeeft. Op basis van dat verbruik… doen wij een belofte over het minimale voordeel. Op basis van dat verbruik… gaan we een aanbod voor u regelen.
Hoe hoger uw verbruik, hoe meer voordeel we u kunnen beloven.
Als we dit jaar-voordeel niet zouden behalen door u over te laten gaan naar de andere leverancier, dan doe we eerst (nog) niets. We onderhandelen verder en zullen u niet aanmelden bij een andere leverancier.
Wij zoeken verder, tot dat wij uw jaar-voordeel wél kunnen realiseren. Uiteraard proberen we nog meer voordeel te realiseren, dan we hebben beloofd. Dát is onze belofte!
Wij snappen dat niet iedereen altijd zijn e-mail in de gaten houdt, daarom verzenden wij óók extra als service nog een sms. Daarin melden we dat we een aanbod hebben geregeld en dat we daarover een e-mail hebben gestuurd. We noemen in de sms het e-mailadres.
Zo mist u nooit een aankondiging, dat we u aan zullen gaan melden binnen enkele dagen bij een leverancier.
Hiervoor is het wel van belang dat er een 06- nummer wordt ingegeven als telefoonnummer. Check uw contactgegevens of pas uw telefoonnummer aan op uw ‘Mijn-kostenservice’ pagina wanneer u deze sms ook graag zou willen ontvangen.
Voordat we u aan gaan melden bij een nieuwe leverancier, krijg u eerst een mail (en een sms, als u uw mobiele nummer heeft doorgegeven) van Kostenservice.
Na de aanmelding door ons bij de leverancier ontvangt u (binnen 5 werkdagen) een mail van de leverancier met de tarieven en de voorwaarden. U hebt dan nog 14 dagen het recht om kosteloos te annuleren.
Jazeker.
Wanneer wij klaar zijn met onderhandelen en een goed bod hebben ontvangen, waarmee wij onze bespaarbelofte aan u kunnen nakomen en dus overtreffen, dan melden wij u dit per e-mail. Dit aanbod kunt u weigeren (annuleren) bij ons via uw eigen ‘Mijn Kostenservice’ omgeving. Hiervoor staat er een link in de e-mail.
Na drie tot vijf dagen zullen wij de aanmelding bij de leverancier in gang zetten. Zij sturen u dan eerst een bevestiging via e-mail, met daarbij de tarieven etc. Uiteraard heeft u vervolgens dan eerst nog 14 dagen het recht om deze overstap of verlenging te annuleren bij deze leverancier.
Het nieuwe contract en een overstap wordt volledig door ons met de leverancier geregeld. Ook het opzeggen bij de huidige leverancier wordt voor u geregeld.
Wij regelen alles voor u, tenzij u dit niet wilt.
Bekijk hier alle veel gestelde vragen en antwoorden